Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
Moa civilizáció + Roxat céhei szeptember 8.
Moa civilizáció + Résföld szeptember 8.
Moa civilizáció + Hódítások szeptember 8.
Moa civilizáció + Császárváros szeptember 8.
HKK 30 augusztus 23.
A pillanat képe
Éjszakai árnyvadász akció
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Vérbeli Shadowrun akció, mágiával és jó sok fegyverrel.
Nézz szét a galériában!
Befizetési Akció 2025.11.21. - 2025.12.07.
Veszprémi Farkasok HKK Társasága
Hogyan hódított a flottám a Nemzeti Bajnokság első napján?
Álomháború lapbemutató - 4. hét
Álomháború előrendelés: 2025.11.14-től.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Álomháború lapbemutató - 4. hét (43)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8390)
HKK kérdés? (47598)
HKK Online 2 személyes béta teszt (81)
Hogyan hódított a flottám a Nemzeti Bajnokság első napján? (1)
Lapötletek (65234)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A kerdes arra iranyult, hogy masolaskor hany idoleges/kesleltetett hatas jelzo kerul a masolatra?
Amennyit a masolt kepessegre kell tenni kijatszaskor. Tehat nem szamit, hogy a masolt lapon mar fogyott a szamuk, a masolaton a teljes jelzo mennyiseggel indul a kepesseg.
 
A (P)-vel csak saját magát passzivizálhatod.

Igen másoláskor a késleltetett és időleges hatás jelzőket másolod.

Semlegesítéssel bármire lehet reagálni, ami megfelel a feltételnek. Pl. Semlegesítés: lény, tud reagálni olyan lényre, amit ellenfeled semlegesítésként játszott ki.

A tűz altípusú lények sebése is tűzsebzésnek minősül, tűzimmunis lényt nem tudnak megsebezni.

A lények sebződését általában nem jelölik, azért, mert nincs értelme egy lényt úgy sebezni, hogy nem ölöd meg, akár több egymás utáni sebzéssel. Ettől függetlenül, természetesen nyugodtan jelölheted egy lény aktuális ÉP-jét, ha nem fog rögtön meghalni, és jelentősége van a kör hátralevő részében.
 
Sziasztok.

Újraolvasva a szabályokat, felmerült bennem néhány nagyon kezdő kérdés.

Ha egy lapon P betű szerepel, akkor bármilyen lényt passzivizálhatok a hatás eléréséért, vagy az adott lényt kell? (Számomra a Szabályzat kissé ellentmondásosnak tűnt, de lehet én értettem félre)

Késleltetett hatásnál ha már csak egy jelző van a kártyán és lemásoljuk, akkor egy kör múlva érvényesül is a hatása? Vagy az "eredeti" jelzőket másolom le?
Ha egy ilyen lapot lemásolsz, az a jelzőket is megkapja


Semlegesítő lapra nem lehet Semlegesítéssel reagálni, ugye?

A tűz altípusú lények SB-ből fakadó sebzése is tűzsebzésnek minősül? Tehát nem érdemes ezzel a lénnyel Tűzre immunis lényekre támadni?

A lények aktuális ÉP-jét(/ annak csökkenését) szokták a játékosok játékban jelölni?
 
Köszönöm!
 
Termeszetesen. Van egy marek lap, ami a kiegeszitobol keres. Ha a lap legalis a kiegeszitoben, akkor onnan elokeresni is legalis. Ha ez nem lenne legalis, akkor a pakli eredeti 3 szinetol eltero szinu elore kikeszitett lapot se lehetne letrehozni, ami nyilvan nonsens lenne.
 
Sziasztok!

Az Univervális megoldás lappal egy hagyomanyos (versenyen), kereshetek-e egy 4. színű lapot?
Pl: a pakli: fairlight, tharr, chara-din és a kiegeszítőből egy leah lapot vennek elő. Ezt megtehetem?
Választ előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Lui
 
Igen érthető. Köszönöm.
 
Az izom kapas az noveli az EP-jet a lenynek, vagyis eletmento hatas. Az pedig, hogy kozvetetten noveli a (J) kepessege, az nem gond. Azt az 1 kerdest kell feltenni: ettol az azonnali cselekvestol, ha vegrehajtjuk minden kapcsolodo hatassal egyutt, noni fog-e az EP-je? Ha igen, akkor mehet.
 
37.0. Ha egy lény bármikor sebződik (beleértve a harci képességek használata, illetve ütés részfázisban történő sebződést is), vagy bármikor csökken a maximális életpontja, akkor közvetlenül ezután bármilyen azonnali cselekvés használható életmentő cselekvésként, aminek a hatására, akár közvetve is, megnő a lény aktuális életpontja.

Tehát használható a képessége, mivel
- azonnali cselekvés
- hatására: meg kell keverni egy paklit, és a keverés következtében kap egy izomjelzőt, ami miatt nő az aktuális életpontja (is, meg a maximális is), tehát a J képességének hatására közvetve de nőtt az aktuális életpontja.
 
Üdv!

Felnerult egy kérdés az új Kétszínű mulligan mutáns kapcsán. Használata e a keverő képességét hogy egy másik képességgêvel megmentse magát a sebzestol ?

Én egyből ramondtam hogy nem hiszen akkor már csak olyan kepesseget használhat ami ténylegesen megmeti ez meg nem olyan, aztán közölték hogy de még is csak használhat.
Most akkor hogy van ez?
 
Szerintem megválaszoltam ezt a kérdést.
Az 1) verzió szerint egy sebző forrás megcélozza a robotkutyát, ez nem okoz neki sebzést, de a robotkutya ugyanekkora sebzést lő tovább egy célpontra.
A 2) verzió szerint egy sebző forrás megcélozza a robotkutytát, de ugyanez a sebző forrás egy másik célpontot sebez (amit a kutya gazdija választ ki).

Az 1) verzió szerint az eredeti sebző forrás minden módosítását ki kell számolni (beleértve a növelő és csökkentő tényezőket is), ez lesz X. Ezzel a forrás elenyészett, a sebzése létrejött. Aztán ezt a sebződést nullára kellene redukálnia a kutyának, ami vagy immunitás kellene legyen, vagy gyógyulás, és utóbbinak szintén lehetnek módosítói, és ez egy önálló (gyógyító) forrás lenne. Itt ugye ki kellene számolni egy Y-t, ami a gyógyulás mértéke lenne. Ezután a kutya létrehozna egy önálló forrást, ami X-et sebezne egy célponton, és ennek megint lehetnének módosítói, akár pozitív, akár negatív irányba. Ezt szintén kiszámolnánk, és lenne mondjuk Z az eredmény, ekkora sebzést szenvedne el a célpont.
Ebben a verzióban, bármilyen jellegű is volt a sebzést (hideg, tűz, pure), abból a kutya villámsebzést generálna, ennek minden vonzatával. Ha nem célzó forrás volt, akkor abból célzó forrást csinálna, és ennek is lehetnek elágazásai.
És akkor nem tértem ki rá, hogy a kutya sebzésnullázásáról egy árva szó sincs a lapon...
A 2)-es verzióban egyetlen forrás jön létre, az ami a kutyát sebezné. Ez a forrás sebez meg egy másik célpontot. Nem kell háromszor számolni, három különböző esetleges módosítást (immunitást, bónuszt, stb) figyelembe venni. A kutyáról lepattant a sebzés, és eltalált valaki mást.
Még ha a korábbi döntésekből (Raia szent lovagja, Goulg császár, Oázisfészkelő) nem ez jönne, akkor is így kellene ezt mederben tartani, mivel így az egyszerűbb, és ezt a hatást írja le a lap szövege is.

Remélem, így már érthető.
 
Szia!
Jogos rossz lapot írtam példanak.

Igen a kérdésem lenyege az lenne, hogy a robotkutya képessege egy újabb sebző hatás vagy nem. Azaz ha belemegy egy sebzés a sebző forrásaim +1 hatnak vagy minden villám sebzésem +1-et sebez ez ekkor adódik-e hozzá vagy nem.
Javítom a peldám:
Kint van 1 villám szimbolum, egy robotkutya es egy elekrogömb.
Az elekrogömbbel lövök 2 sebzést a kutyába. A kutya csak átiranyitja vagy új sebző forrasnak számít, ami szintén kap +1 sebzést? Tehat itt 2 vagy 3 mat lő tovabb a kutya?
 
Vannak alapvető hibák a kérdésben, de megpróbálom kitalálni, hogy mire gondolt a költő...
A szimbólum S képessége nem célpontot sebez, hanem az ellenfelet, vagy minden lényét. Ha tiéd a robotkutya, akkor abba nem tudsz vele lőni.
De most ezen emelkedjünk felül.
Lényeg, hogy ha sebzés éri a robotkutyát, és a sebzést növelő hatás van érvényben, akkor azzal mi a helyzet?
Először, ha van egy sebző forrás, akkor aki kell számolni, hogy mennyivel növekszik a sebzés mértéke. A Fagyorkán és a Szimbólum is +1-et ad ehhez. Viszont a robotkutya képessége nem egy sebző képesség. Csak annyit tud, hogy a sebzést nem ő, hanem egy másik célpont szenvedi el. Tehát a robotkutya "sebzés továbbítása" nem fog extra bónuszt kapni. Ebben a konkrét esetben ha 2 sebzést szenved el a kutya, akkor helyette valaki más elszenvedi a 2 sebzést.
Szerintem.
 
Sziasztok!
Új kérdés:
Kint van a villám szimbolum vagy a gyűjtőbe a fagyorkán.
Kiteszem a Defektes robotkutyát.
A szimbólum S-ét (2 sebzest) belelövöm a robot kutyába.
Kerdes: Robotkutya 2 vagy 3 sebzest küld tovább?
 
Köszönöm a választ.
 
A győzelem szempontjából nincs prioritása annak, hogy az miképpen történik meg.
Ha a két játékos kölcsönösen 0 Ép-re vagy az alá sebzi egymást, és a kör végéig nem tudnak gyógyulni, az eredmény döntetlen. A vázolt helyzet ugyanez a szituáció. A kör végén mindkét játékos vesztett/nyert, tehát az eredmény döntetlen.
 
Sziasztok!
Ki nyeri a meccset (vagy döntetlen) ebbe a helyzetben?

B játékos köre van.
A játekos lesebzi B játékost -4re. (A játékos +20ban van)
Majd B játékos kiteszi a flottát és átadja a kört.
Ilyenkor mi az eredmény? Nyer valaki vagy döntetlen?
 
Köszönöm!
 
Rendben, köszi
 
Ez egy "másoló lap" ld kódex, nemcsak egy képességét másolja egy lapnak, hanem az egész lapot. És nem sikeres létrejötte után, kijátszàskori kèpességből: még a létrejötte előtt megmondod már, mit másol. Így a termikek sem tudják letiltani.
 
Azt pont nem, mert általános, de bűbájt tud.
 
Hali!

Mi lesz a Tükördémon (2025)-el, ha van lent ellenfelemnek egy kijátszási képességet tiltó termikje?
A szövegében azt írja, hogy "tekintsd úgy, mintha a kiválasztott lényt játszottad volna ki". Lemásolja, vagy mivel tiltva vannak a kijátszáskoriak, lejön "bután", 0/0 Tükördémonként?
Köszi!
 
Sziasztok!
Ujabb kerdés:
A Barlangi kvarcdzsinn 2. Kepessége (...rakj játékba 1 fix, max 3-as költségű dzsinnt vagy tárgyat a gyűjtődből vagy kezedből)
Ki tud tenni dzsinn altipusú varázslatot is? Pl kívánságod számomra parancs
 
Rendben köszönöm.
 
Először megmondod, mit veszel vissza, és utána fizeted a költséget, ezért sajnos nem tudod már visszavenni.
 
Sziasztok!
Morzon, a déli tűzdzsinn lapnál. Kijatszom kifizetem a költségét. Kijátszáskori kepesség jön, annak is a második felét választom:
Bedobok egy asztalon maradó lapot zannak (pl. Tükörlámpás) és vissza veszem a kezembe a bedobott tükörlápmást.
Ezt így csinálhatom vagy nem tudom visszavenni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: Lui
 
Sir Lonil Zomar-nal van egy faq, ami szerint lemasolhato. Neki ugyanez a kepessege, hogy csak kezbol jazszhato ki. Annyiban mas a helyzet, hogy a kisebb zan alakvalto lap, a detonacio pedig masolo lap.
Szerintem mukodik a dolog.
 
zan detonáció le tudja másolni a gyujtoben lévő legendák bajnokát?

nem számít kijátszásnak a detonaáció, én nem látom akadályát
 
A szabály az, hogy bármilyen tókent választasz, legalább 1 db eredeti kell, hogy legyen nálad. Azt nem mondhatod, hogy Zelenák Anikós dobótőröd van csak, de Ashantyésat kérsz, vagy 0 költségűd van, de 1 nekron költségűt kérsz.
 
Roxati leszámolás VS. termelt tokenek téma.

Mivel már elég sok olyan token van, ami több különböző grafikussal készült, felvetődik a kérdés: ha van nálam legalább 1 db az adott tokenből, mondhatom azt, hogy a második. harmadik darab is teljesen ugyanaz, amit termeltem? Még akkor is, ha nincs nálam, csak másik verzió.
Megtehetem ugyanezt, ha nincs nálam az adott grafikustól kiadott verzió?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.